Dato/tid: Tirsdag den 14. april 2015

Sted: Karsten Bækgaard, Skaldehøjvej 36

Deltagere: Jim Rasmussen, Skaldehøjvej 143,

Anders Holm, Skaglen 6

Gunnar Jespersen, Skaglen 59

Karsten Bækgaard, Skaldehøjvej 36,

Referent: Karsten Bækgaard

Afbud: Lone Skott, Skaldehøjvej 36

Henrik Søgaard, Skaldehøjvej 60

 

1 Konstituering

Bestyrelsen konstituerede sig på følgende måde:

Formand: Jim Rasmusen

Veje: Gunnar Jespersen

Kassér: Lone Skott

Legeplads m.m.: Anders Holm

Grønne områder og sekretær: Karsten Bækgaard

2. Overlevering fra gl. formand til bestyrelsen

På grund af afbud fra tidligere formand (Henrik Søgaard) blev det aftalt, at Jim kontakter Henrik for at aftale overlevering m.m.

 

3 Nyt fra kasséren

Punktet blev udsat til næste møde på grund af afbud fra Lone.

 

4 Grønne områder

Der er indgået aftale med anlægsgartner Lars Glerup (havemand) for 2015 med mulighed for forlængelse med fast pris i 2016 og 2017.

Det blev aftalt, at beplantning i søen ved boligforeningen fjernes. Der er aftalt besigtigelse med havemanden herom.

Vedligeholdelse af de 3 søer således de ikke gror til blev drøftet. Det blev aftalt, at vedligeholdelse af søerne drøftes med Lars Glerup, og at emnet tages med på næste bestyrelsesmøde.

Det blev aftalt, at der indkøbes en bænk til opstilling ved søen boligforeningen (Gunnar sørger for indkøb).

5 Vejene

Med udgangspunkt i drøftelsen på generalforsamlingen blev snerydning taget op. Det blev aftalt, at snerydning m.m. drøftes på bestyrelsesmøde i oktober.

Der er en del sand på vejene. Det blev aftalt, at få Lars Glerup til at feje og opsamle sandet.

6. Legepladsen

Nyt legepladstårn leveres fredag den 17. april og opstilles enten den efterfølgende lørdag eller mandag.

Legepladsens sikkerhedstilstand gennemgås i slutningen af april eller begyndelsen af maj af Anders. Der føres protokol over kontrollen.

Det blev aftalt, at der indkøbes net til de to små fodboldmål ved legepladsen og at der opstilles en boks til legetøjet. Anders står for indkøb heraf.

7. Andet

Den årlige oprydningsdag holdes søndag den 10. maj fra kl. 10.00 til kl. 11.30 afsluttende med pølser og øl/vand.

Jim / Lone sørger for indkøb af pølser / brød samt sodavand og øl. Karsten sørger for at omdele seddel om oprydningsdagen.

Klik her for at få dit eget GoMINIsite