Mødereferat

 

 

Grundejerforeningen Gl. Asmild                                                                             25. maj 2011

Bestyrelsesmøde

Dato/tid:                             Tirsdag den 17. maj 2011 kl. 19.30

Sted:                                    Skaldehøjvej 60

Deltagere:                           Henrik Søgaard, Skaldehøjvej 60, hs@hs-byg.dk

                                            Anne Marie Lange, Skaglen 33, amlange@hotmail.dk

                                            Karsten Bækgaard, Skaldehøjvej 36, kbaekgaard@hotmail.com      

                                            Helene Roager, Skaldehøjvej 24, familienroager@webspeed.dk

Afbud fra:                           Michael Laustesen, Skaldehøjvej 74,

Referent:                            Helene Roager

Næste møde:                      Primo september, formanden indkalder.

0                                              Konstituering

Formand: Henrik Søgaard

Kassér: Anne Marie Lange

Sekretær: Helene Roager

Grønne områder: Karsten Bækgaard

Veje: Michael Laustesen

1                                          Godkendelse af referat fra sidste møde

Referat godkendt

                                            Nyt fra formanden

Havemanden kommer én mdr. tidligere end sidste år – alligevel når mælkebøtter              at afblomstre.

2                                          Nyt fra kasséren

Der er udsendt ekstra regning på 500,- kr for snerydning. Alm. kontingent opkrævning er udsendt og næsten alle er betalt.

3                                          Grønne områder

                                            Der er generel tilfredshed med havemanden    og det tilbud der er givet.

                                            Der tales med Jenny om de 160 udgåede træer.

Poppeltræerne ved tennisanlægget op mod Skaglen er for høje – Henrik og Karsten tager kontakt til Jenny ang. fældning eller beskæring, træerne er ammetræer.

Der er behov for oprensning af kloakker generelt, der er flere der er stoppet. Der tages kontakt til Jenny.

4                                          Vejene

Tilfredshed med forløbet af snerydning og glatførebekæmpelse. Det tages op til bestyrelsesmøde i september vedr. tilbud fra andre udbydere.

Der er snart 1-års gennemgang. Se på vejene om der er områder der skal tages op.

5                                          Legepladsen

Legeredskaber er blevet olieret og haveborde/bænke er slebet ned – havemanden har klaret dette.

RudsNaturleg er lukket pr. 31-12-10. Helene hører hos kommunen om de kan forestå eftersyn/kontrol af sikkerhed.

Der er flere der finder det et problem at hundes efterladenskaber ligger i græsset på de grønne områder.  Alle prøver at se efter gode ideer til eks.vis skilte til bekæmpelse af dette.

6                                          Andet

                                            Oprydningsdagen gik fint, der blev arbejdet i tre mindre grupper.

Sct. Hans: Henrik sørger for briketter, tændvæske, affaldstræ samt spørger Carsten Høgild om han også i år vil forestå båltalen.

Anne Marie: Sørger for dej og pinde samt prøver at finde nogen der vil lave en heks. Vi klarer forberedelserne på dagen.

7                                          Evt.

Der er kommet respons fra Rafn&Søn. Der skal omdeles til deltagende husstande til underskrift.

Der skal laves budget – Helene tilføjer rettelserne. Det tilrettede budget omdeles med Sct. Hans invitationerne.

Skaldehøjvej nr. 26 – der roder meget og det er til gene for naboer og andre der benytter vejen. Henrik hører Jenny om vi har muligheder for at forestå en oprydning selv.

8                                          Vi mødes næste gang 22-6 kl 18 ved bålpladsen, for at klargøre bål til Sct. Hans.

Klik her for at få dit eget GoMINIsite