Mødereferat
 
 
Grundejerforeningen Gl. Asmild                                                                              3. februar 2015
Bestyrelsesmøde
Dato/tid:                           Tirsdag den 3.februar 2015
Sted:                                    Cafe Arthur
Deltagere:                            Henrik Søgaard, Skaldehøjvej 60,
                                            Anders Holm, Skaglen 6
                                           Lone Skott, Skaldehøjvej 145
                                           Bent Taasti, Skaglen 35
                                            Karsten Bækgaard, Skaldehøjvej 36,       
Referent:                             Karsten Bækgaard
 
1                                         Nyt fra formanden
Ingen bemærkningter.
2                                         Nyt fra kasséren
Lone oplyste, at alle har indbetalt kontingent.
 
Regnskab 2014 udviser et overskud på ca. 44.000 kr., da indkøb af nye legeredskaber først betales i 2015.

Der er udarbejdet budget for 2015. Regnskab og budget sendes ud med dagsorden til generalforsamlingen.
 
3                                         Grønne områder
Der er indhentet 3 tilbud på vedligeholdelse af de grønne områder. De tre tilbud ligger meget ens prismæssigt.


Det blev aftalt, at der indgås aftale med en anlægsgartner således at der laves en 1-årig kontrakt med mulighed for forlængelse i yderligere 2 år.
Det blev aftalt, at Karsten aftaler kontrakt med pågældende anlægsgartner, samt meddeler afslag til de to andre tilbud, når kontrakten er på plads.
Vejene
Snerydning og grusning blev drøftet. Der er et ønske om bedre snerydning fra boligforeningen. Det blev aftalt, at Bent kontakter havemanden omkring snerydning og bedre grusning, såfremt der kommer mere sne i vinter.
Legepladsen
Det blev aftalt, at de nye legeredskaber opstilles så snart de kan leveres her i foråret. Der laves et ekstra dræn under det nye legepladsområde, da området er vådt.
Anders foretager kontrol af legeredskaber, samt sørger for at eventuelle mangler udbedres.
Hjemmeside
Hjemmesiden opretholdes. Henrik har taget billeder, der lægges ind på hjemmesiden.
4                                         Aktivitetskalender for 2015
Den årlige oprydningsdag holdes søndag den 10. maj fra kl. 10.00 til kl. 12.00 afsluttende med pølser og øl/vand.
Sct. Hans holdes efter samme model som tidligere år
5                                         Generalforsamlingen 2015
Generalforsamlingen holdes tirsdag den 10. marts kl. 19.00 på Houlkær Skole.
Henrik sørger for leje af lokaler og finder dirigent til at stå for generalforsamlingen.
Indkaldelse til generalforsamlingen skal være omdelt senest den 17. februar og dagsorden senest den 3. marts. Karsten står for udarbejdelse af indkaldelse og dagsorden. Lone deler indkaldelsen ud.
Der er tre bestyrelsesmedlemmer på valg
  • Henrik – ønsker ikke genvalg
  • Bent – ser gerne anden deltager
  • Karsten – ser gerne anden deltager.
Det blev aftalt, at der skal forsøges at finde nye repræsentanter til bestyrelsen inden generalforsamlingen.
6                                         Eventuelt
Næste bestyrelsesmøde holdes den 14. april 2015. Sted aftales efter generalforsamlingen.
 
Klik her for at få dit eget GoMINIsite